sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Info-tilaisuus ja perhetiedot pian?

Elikkäs olin nyt lauantaina siellä Exploriuksen järjestämässä infossa. Se oli ihan mukava, välillä kun käytiin jotain asioita jotka olen jo kuullut tuhanteen kertaan keskityin enemmän pirtämiseeen kuin kuuntelemiseen mutta oli siellä paljon uuttakin ja oli mukava jutella entisten vaihtarien kanssa ja kuulla heidän kokoemuksia. Ja just nää entiset vaihtarit sano, että ne vähän yrittää pelotella meitä siellä infossa että ei kaikki oikeesti ole niin tiukkaa :) Sitten siellä oli semmonen että vaihtarit etsivät "uudet perheet" itelleen eli siis mentiin jonkun muun vanhempien kanssa istumaan ja vähän niin kuin harjottelemaan small talkianiiden kanssa. Se oli ihan mukavaa vaihtelua siihen tilaisuuteen. Niin ja ne myöskin sano, että ne jo nyt seuraa parin siellä infossa olevan tytön blogia. Jotenkin musta tuntu että ainakin mä olin yksi niistä, mutta eipä se mua haittaa ;)

Niin ja nyt toiseen asiaan. Eli huomasin tässä kun tarkistin taas kerran mun vastaanottavan järjestön sivut niin mun esittelyprofiili oli poistettu!! Joten toivon että saisin perhetiedot nyt lähiaikoina. Voi toki olla että mulle on löydetty vasta perhe ja koulutietoja ei vielä ole, niin jonkun aikaa saattaa tässä vielä joutua odottelemaan. Pahimmassa tapauksessa ne on poistanu mun profiilin koska nekään ei halua mua mun allergioitten takia, mutta siihen en usko. Sen verraan positiivinen olen tämän vaihto-oppilasvuoden suhteen :)

Viime kesän reissulta Grand Canyon

No tää info-tilaisuus ei ainakaan hillinny mun lähtöintoa ollenkaan. Oikeestaan tuli vaan sellanen tunne että ois pakko päästä niin pian kuin mahdollista. Kai se 3 kuukautta sitten loppujen lopuks menee pelottvan nopeeta.




3 kommenttia: