tiistai 28. kesäkuuta 2011

I'm officially the last one and some more pleasant stuff

Niin eli nyt olen palannut takaisin Suomeen keski-Euroopan matkalta ja mukavaa oli! Vielä mukavampaa kyllä ois ollu jos pikkusiskokin ois ollu mukana, mutta veikkaanpa, että se mieluummin on Californiassa ;) Ja niin on nyt päässyt käymään, että kaikista vaihtareista, jotka henkilökohtaisesti tunnen, mä oon viimenen joka ei oo saanu perhettä. Viime maanantaina oltiin kaverin kanssa kaupungilla ja valitettiin siitä, että ollaan viimeset joilla ei sijoitustietoja ole ja kuinka ollakkaan kaverille seuraavana päivänä ne tuli. Mä oon aika varma siitä, että jokin ihmeellisen asian takia, ne jotka on varannu vuotensa ensimmäisenä, saa sijoitustiedot viimesenä ;p Sähköpostin tarkistan varmaan 15 kertaa päivässä ja tänäänkin oli Exploriukselta tullu viesti. Innostuin ihan kauheesti kun se alko näin "Hyvä Explorius oppilas", mutta sitten kun avasin sen se jatku "Sijoitustietosi eivät ole vielä tulleet, mutta ei syytä paniikkiin..."

No ihan hauskoja asoitakin on nyt viime vikkoina tapahtunu myöskin eli olin, siellä keski-Euroopassa (kuvia laitan alle), kävin ranskan alkeiskurssilla (Je parle francais un peu à présent!) ja isä lupas mulle meijän videokameran vaihtoon mukaan. Mietin että voisin aloittaa pitämään jonkinlaista videopäiväkirjaa ja tähän blogiinkin voisin sitten niitä videoklippejä liittää :) Mutta kunnollista digikameraa mulla ei vieläkään ole. Haluaisin järkkärin, mutta se maksaa ihan sairaasti ja muitakin menoja on paljon. Toisaalta myös haluaisin kunnon kuvia vaihtovuodelta, että sitten jälkeenpäin on kiva muistella. Käyn nyt sellaista sisäistä taistelua, että uhraanko mun 2 viikon palkkarahat siihen kameraan vai en. No kumminkin varmaan ostan sen sitten USA:sta kun siellä se elektroniikka on vähän halvempaa ja dollarin kurssi huono.

                                                                     Praha: Golden lane
                                                                    Wien: Hofburg

                                               Budapestin maanalaisessa labyrintissä :O
                                                                      Budapest


Bratislava: Man at work

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti