maanantai 7. marraskuuta 2011

Beautiful Evergreen State

Nyt postailen tähän vähän luonto kuvia mitä oon ottanu täällä. Luonto täällä on tosi kaunis ja siis Washingtonin lempinimikin on "Evergreen State" koska täällä oli tosi paljon ikivihreitä puita & kasveja. Käytiin n. 3 viikkoo sitten yhessä kansallispuistossa nimeltään Tumwater Falls eli siellä oli sellanen iso koski, jossa hyppi lohia :D Tosin en saanu kuvaa yhestäkään lohesta kun ne oli niin nopeita. Sitten siellä näky kaiken maailman ötököitä, joista mun host sisarukset oli kovinkin innoissaan. Itsellä reaktiot oli vähän toisenlaiset... hah



Mä en ymmärrä miten mun host-sisarukset uskalsi kiipeillä puissa koska aina kun mä katoin ylös näin oksien välissä tälläsisiä (ja ne oli isoja !!) :


Ne lohet oli aika hurjan näkösiä kun ne vaan hyppi tuota ylöspäin

Tämän meinasin tallata, mutta onneks mun 6-v host sisko huomas sen ajoissa
Sitten nää seuraavat kuvat on tästä ihan meijän naapurustosta. Kun lehdet tippu ne täytti koko ton tien ja jopa puiden lehdet on täällä isompia kuin Suomessa. Oli sitten hauska aina potkia niitä kun kävelin bussipysäkiltä kotiin :D Niin ja melkein joka aamu kun lähen kouluun meijän pihalla on peuroja ja ne ei pelkää ihmisiä olleenkaan, mutta autoja kyllä lähtee karkuun. Silti täällä näkyy ihan hirveesti eläinten raatoja teiden varsilla... Aika ällöä, mutta suurimmaks osaks ne on pesukarhuja ja en tiiä miks, mutta kukaan täällä ei näytä tykkäävän pesukarhuista.



Tää viimenen kuva on kaikista vanhin; joskus syyskuun alussa otettu kun aurinkokin vielä välillä paisto, mitä ei oo tapahtunu enää moneen viikkoon, mutta ei oo onneks satanukkaan hirveesti. On vaan ollu tylsän harmaata :b

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti