lauantai 4. helmikuuta 2012

Finals

Tällä viikolla meillä oli koulussa loppukokeet kun lukukausi loppui nyt perjantaina, mutta eihän se ollut lähelläkkään sitä mitä lukion koeviikot on. Siis loppujen lopuksi vain kaksi mun opettajista edes jaksoi pitää kokeet ja ne molemmat oli monivalintoja. Olisivatpa myös lukion koeviikot yhtä tressittömiä. Meillä siis päivät meni sillai, että oli aina kaksi 70 minuutin koetuntia ja loput tunnit sitten oli tosi lyhyet ja sitten myöskin tunnin lounastauko. Tosin koululle ei jäänyt melkein kukaan syömään, koska meijän koulu on open-campus eli koulun alueelta saa poistua koulupäivän aikana. Sitten tämä perjantai oli vain puolikas päivä eli mentiin kouluun vain kolmeksi tunniksi. Vähän turhalta tuntui varsinkin aamulla ja oikeastaan varmaan yks kolmasosa oppilaista jätti koulun tänään sitten väliin. Jouduin myös lopettamaan voimistelun, koska mulla alko olemaan joitain niskaonelmia ja jouduin käymään lääkärillä joka sillai pelottavasti raksautteli mun niskaa. Nyt oon vaan tosi väsynyt ja haluaisin ottaa päiväunet, mutta meijän koira järsi mun lämmitettävän peiton johdon ja ilman sitä palellun, koska mun sänky on kahen ikkunan välissä. Mutta enää 47 päivää ja sitten pääsen lämpimään, sillä varasin vihdoin mun lentoliput Hawajille!! Oon siis lähdössä maaliskuun puolessa välissä sinne mun järjestön kautta ja meijän koulusta yks toinenkin vaihtari tyttö Tanskasta lähtee ja naapuri koulusta pojat Italialiasta ja Saksasta. I cannot wait!!

Hawaii dreaming



Ikävä voimistelua, mutta sitten helmikuun lopussa alotan tenniksen mun host siskon kanssa... Mitäköhän siitä tulee kun kumpikaan meistä ei ole ikinä edes lyönyt tennispalloa mailalla ;)

3 kommenttia:

  1. heipss, oon vissii aiemminkin jo kysyny, että voisitko laittaa videoo sun telinevoikka reeneista, jos sulla niitä on? :)) Ois kiva nähä! Tai kuvia kisoista/ reeneistä. Onko siellä amerikassa telinevoimisteluryhmiä minne vois liittyä, vaikka on ollu tässä muutaman vuoden tauko... siis ei sellasia kisa juttuja, vaan jotai perus harraste , missä kaikki on yhtä surkeita XDDDDDD hahhaha, okei, kitti jo etukäteen :DDDD Ku ite oon suunnitellu sitte vaihtovuoden aikana alottavani ehkä taas voimistelun!

    VastaaPoista
  2. Moi, siis Exploriuksen kauttako meet tonne Hawaiille? :D Mä lähen Amerikkaan syksyllä Exploriuksen kautta niin mietin vaan että jos mäkin sitten pääsisin :)

    VastaaPoista
  3. Joo siis se riippuu vastaanottavasta järjestöstä, mutta mun käsittääkseni suurimmalla osalla järjestöistä on kuitenkin jonkunlaisia matkoja tarjolla :)

    VastaaPoista