lauantai 17. maaliskuuta 2012

Hello Seattle

Vihdoin saan aikaseks kirjoittaa viime viikonlopun Seattlen käynnistä. Eli me oltiin siellä tän meijän vaihtariporukan kanssa ja meillä oli siellä semmonen "scavenger hunt". Eli meidän piti etsiä kaupungilta kuulusisa paikkoja ja ottaa niiden edessä kuva tai vastata kysymyksiin. Minuthan oli tietysti laitettu meijän ryhmän johtajaksi, mikä aiheutti sen että meijän ryhmä hajos jo puolen tunnin jälkeen, koska osa halus lähteä mieluummin shoppailemaan :b Koko päivä oli tosi sateinen, joten ei se muutenkaan ollut kovin hyvä päivä ulkona olemiseen, mutta Seattle on nätti kaupunki niin siellä on aina mukava käydä. Sen jälkeen mentiin vielä shoppailemaan pienemmällä porukkalla ja ostin bikinit ja muita viileämpiä vaatteita Hawajia varten. Ja mä oikeesti tarvitsen rusketusta koska mä olen niin kalpea taas!! Tällä viikolla on myös mun host-siskot ja niiden poikaystävät/sulhaset olleet käymässä kotona niiden spring breakillä ja ollaan tehty kaikkea kivaa niitten kanssa!! Käytiin esim. rullaluistelemassa, mistä mulla on muistona jätti suuri mustelma polvessa, koska se olikin paljon hankalampaa kuin normaali luistelu... Tai no ainakin minulle joka ei ole tottunut "luistelemaan" 4 pyörää jalan alla.









Ihana ja aiheeseen sopiva kappale:

1 kommentti: