keskiviikko 3. elokuuta 2011

Farewell party in IB style

Maanantaina oltiin läksiäsisissä meijän luokkalaisten kanssa Maaningalla. Oli huippua ja tehtiin kaikkee hauskaa ja syötiin PALJON. Käytiin esim. kauppa-autossa, joka meille kaupunkilaisille oli ihan uutta ja eksoottista. Sitten grillattiin, uitiin ja pelailtiin lautapelejä. Jää kyllä tosi ikivä meijän luokkaa, jonka kanssa oon kuitenkin kuluneen vuoden aikana tullu tosi läheiseksi. Kaikki olette ihanan eläväisiä ja positiivisia ihmisiä!!

Uskaltauduin koskettamaan hevosta vaikka allerginen olenkin
Suurin osa meidän ihansta luokasta
Kaverin kiltti koira Luna
Sakke lähdössä Saksaan, Laura lähdössä Kanadaan (blogi) ja se lyhyin minä


Puussa kiipeilyä

Maaseudun rauha :D

Kauppa-autoa ihmettelemässä
Something Im'ma truly miss

Lehmiä moikkaamassa Henna lähdössä jenkkeihin taustalla (blogi)

Tänään sitten kävin vielä Lyseolla kattomassa kun uudet prepparit teki lukujärjestyksiä ja olihan se aika outo ajatella, että siinä se mun tuleva luokka sitten on. No onneks en todellakaan ole ainoa tässä tilanteessa. Ajattelin että voisin vielä kävästä 11. päivä koulussa jos siihen mennessä en ole päässyt lähtemään. Ei kai tässä muutakaan tekemistä ole :)

4 kommenttia:

  1. meinasinki sulta kysyä että miten toimit siellä haastattelussa, ku oot siellä jo käyny. joten kiitti neuvosta!:)

    VastaaPoista
  2. Hei! Löysin tänään tän sun blogin.. Ja et tiedä miten helpottavaa on löytää joku jolla ei ole vielä sijoitustietoja ja menee exploriuksen kautta Jenkkeihin :D Mulla on nimittäin ihan sama juttu, ja myös allergioita (hevoset ja kissat). Järjestö jenkeissä päin on myös tuo Aspect. Pelottavan samanlaista!

    On kyllä ollu turhauttava ottaa niitä sijoitustietoja näin kauan. Mäkin olin luultavasti ekoja jotka vaihtariks sillon edellis syksynä pyrki. Mun piti vielä vaihtaa järjestöä jenkeissä koska ne ei yhtäkkiä ottanukkaan allergisia vaihto-oppilaita..
    Mutta joo, toivottavasti sulle löytyy perhe ja koulu pian! :)

    VastaaPoista
  3. joo ja täällä myös ollaan ilman perhettä :D ja myös exploriuksen kautta jenkkilään.

    VastaaPoista
  4. Joo, sori kun vähän unohin vastata tohon sun aijempaan kommenttiin :D Eli siis mä lähetin sähköpostia sinne aspectille, ja mietin et onkohan niillä joku automaattinen viestinlähetys-systeemi, et ne niitten kirjautumistietojen kanssa aina lähettää tommosen viestin et perhe ja koulu on löytyny.. En tiiä, oon vaan aika epäileväinen :D Sullako ei oo vieläkää mitää uutta kuulunu?

    VastaaPoista