torstai 25. elokuuta 2011

I wanna tell you something awesome...

.... but I can't.

Niimpä, niin mitään uutta ei ole tapahtunut. Vieläkin vaan olen Suomessa ja todellakin vaan olen. Mulla on tosi tylsää! Yritän keksiä itelleni jotain tekemistä, etten ihan kuolis tylsyyteen. Oon leiponu paljon ja jopa pari kertaa leikannu nurmikon. Sitten oon myöskin melkein joka päivä käyny koululla syömässä ja vieraillu jollain tunneilla. Äiti ja isä aikoo raahat mut huomenna taiteitten yöhön... Kai se ihan mukavaa voi olla kun en ole ennen tuollaisessa käyny. Ei Iisalmessa (missä asuin 13 vuotta) mitään tuollaista ikinä ollut.

Huomenna lähtee mun yks rakkaimmista ja kaikista pitkäaikaisin ystävä Ranskaan vaihtoon. Ja illalla todellakin tullaan itkemään, kun mennään Puikkariin, jossa on sellanen kaikkien Kuopion lukioiden disko. Oon kyllä vähän kipeenä niin en varmaan kovin pitkään jaksa olla.

Last days at Lyseo 
Mutta enää ei tartte (toivottavasti) odottaa kauan, koska Jenkeissä on kuulemma sellanen laki, että kaikilla vaihtareilla pitää olla perheet elokuun loppuun mennessä. Näin ne ainakin Exploriukselta sano. Ite tosin oon menettäny uskoni koko hommaan, mutta silti toivossa on hyvä elää ;)

10 kommenttia:

  1. Joo mulla on ihan sama fiilis. Tuntuu et kuolis tylsyyteen ja vielä kun on unirytmi niin perseellään et herää siinä iltapäivällä. Tosin joku päivä vois pistää kellon aikaseen soimaan ja mennä koululla käymään mutta kun ei syömäänkään pääse kun en enää virallisesti ole ennen heinäkuun loppuu koulutuskeskus salpauksen oppilas. Noo pitää ny vaa olla ja aatella että kohta pääsee lähtemää :p

    VastaaPoista
  2. toivottavasti löytyyy family nopeesti!! :)

    VastaaPoista
  3. Siis mikä toi tollanen laki on? :O Joo mutta tiiän fiiliksen, ei vieläkään sitä perhettä ja tuntuu niin ahdistavalta. Etenki ku jotku ihmiset on niin "ööö siis minkä (paska)järjestön kautta sä oikee oot lähössä?" ku kertoo ettei oo vieläkää perhettä tai mitään. Se saa lähinnä mut puolustuskannalle :-DD Enkä oikeesti ees jaksa herätä kouluun koskaan, tänäänki lupasin mennä mut en oikeen ehi :-D Mut pari kertaa oon käyny ja se on ollu aika siistii, meiän koulus on paljon paluuvaihtareita ja vaihtareita ja on ollu kiva tutustuu uusiin tyyppeihin (: Ja hei mäkin suuntaan taiteiden yöhön (pakko myöntää etten oo ennen ollu siel ku yleensä samana päivänä on ollu joku Klaukkalan yritysten yö haha lol) ja eiköhän tästä ihan kiva yö tule ;)

    HERRANJUMALA MULLE SOITETTII JUST KU KIRJOTIN TÄTÄ!!! OMG 2.9. TÄÄLTÄ TULLAAAN <3

    -Anni

    VastaaPoista
  4. Oikeesti??!! Vähän siistii ja paljon onnea! Minne päin siis oot menossa?? Niin ja koulussa on ihan mukava käydä, mutta saan joka päivä vastata samoihin kysymyksiin. "Onko vielä mitään tietoja tullu?" "Siis millon lähet?" yms.

    VastaaPoista
  5. siis hitto kirjotin jo aikasemmin, mut en voi vaa tajuu kui siul ei vieläkää voi olla perhettäää ::// tulee iha paha olo siun puolesta.. voitteks tyylii saada jtn esim.rahallista korvausta tosta:O?

    -tytti

    VastaaPoista
  6. Äsken soitettiin Expolta mullekkin (olen siis lähdössä sen kautta myös jenkkeihin, eikä vielä ole perhetietoja) niin kaikille on kai löydetty ny perheet ja tiedot pitäis tulla joko viikonloppuna tai alku viikosta, kun koulut siellä alkaa 6.9 ja sitä ennen pitäisi olla maassa:)

    VastaaPoista
  7. Joo meijänkin äiti soitti expolle ja sanoivat, että tähtäävät ens torstain lähtöön eli elokuun lopussa ois ensisijasesti viimenen lähtöpäivä. jos siihen mennessä ei oo tullu tietoja niin vastaanottava järjestö vaihtuu sellaiseen joka maksaa kouluille vaihtarin koulupaikasta. Eli nyt mäki käsittäisin tän niin, että ongelma ei oo perheissä, vaan kouluissa. Ja sanoivat myös, että päivystävät työsähköpostia nyt myös viikonlopun, että heti kun tieto tulee he lähettävät sen suoraan eteenpäin meille.

    VastaaPoista
  8. Tsiisus, mä en tiennyt että säkin oot lähössä vaihtoon! Mä oon jo kuutisen viikkoa täällä länsirannalla pomppinu. Toivottavasti perhe löytyy nopeesti! :)

    VastaaPoista
  9. Onko tänään kuulunu mitään uutta?

    VastaaPoista
  10. AAAA AIVAN MAHTAVAA :) Ja onneks olkoon vielä :) Joo mä meen Yelm:in kouluun, en tiedä asunko samassa kaupungissa, mut luultavasti siinä lähiseudulla. Katoin kartalta niin sieltä sun kotikaupungista Yelmiin on jotai 20 km O.o Tosi outoa, että päästään noin lähekkäin sinne asumaan :D Mä tiedän siitä perheestä vaan niiden sukunimen, ja että niillä on paljon lapsia, mutta vaan yks asuu enää kotona. Ja siellä talossa asuu myös ukki :D
    Onko se sun perhe ihan sun pysyvä vai semmonen welcome family?
    Ja tosi kiva kun lennetään samoilla lennoilla, ei tarvii yksin sählätä siellä sitten.. :D

    VastaaPoista