perjantai 12. elokuuta 2011

Preparations

Mitään uutta ei oo tapahtunu vaihtariasioiden eteen. Ilman perhettä vieläkin mennään. Pöh... Ja kun mulla ei oo ketään muuta kelle olla vihanen, oon sitten vihanen Exploriukselle. Vähän tuliaisia oon jo saanu ostettua; Suomi-kirjan ja ruissipsejä. Se vaan, että ihana koirani oli päättänyt eilen, sillä aikaa kun olin koululla moikkaamassa kavereita, huolehtia itse ruokailustaan ja oli kaivanu ne sipsit mun matkalaukusta ja pistellyt poskeensa! Kun tulin takas koululta oli matolla vaan tyhjä ruissipsi pussi kolmeen osaan revittynä. Ja tosiaan täällä Kuopiossa koulu alko eilen ja oli se vähän outoo vaan chillailla siellä. Enkä päässy enää ees koulun koneellekkaan ja periaatteessa en ois saanu syödä koululla, mutta söinpäs kuitenkin. Sain silti lukiolais kalenterin, mutta annoin sen mun pikkusiskolle, kun siinä on jotain allennuksia HM:lle, RAX:iin ja Subille ja veikkaan, että ne ei oikein käy USA:ssa. Ja kaikki tietenkin kyseli, että millon lähet ja minne... Ei kiva D: No jos en ens viikon tortaihin mennessä pääse lähtemään kerkiinpä ainakin Tikkalaan ( meillä on sellaset ööh juhlat siellä aina kun koulu alkaa). Tänään sitten kävin hammaslääkärissä ja kaikki oli hyvin. Ei mulla ikinä oo ollu reikiä tai mitään, mutta aattelin, että ihan hyvä oli kuitenkin tarkastuttaa. Olin siellä huoneessa ehkä sellaset 7 minuuttia :P Kävin sitten HM:ltä ostaan jotain perus toppeja, koska kaikki entiset oon onnistunu hajottamaan ja korjasin (siis ompelin ihan ite!!) 2 paitaa joista tykkään ja haluan mukaan. Matkalaukkukin makaa siinä mun huoneen lattialla puoliks pakattuna ja välillä täyttelen sitä ja välillä joudun sieltä kuitenkin ottaan jotain vaatteita käyttöön. Ai niin ja kävin myös kampaajalla! Sain leikkaus ja värjäys ajan 16 tunnin sisään, joten kävi tosi hyvä tuuri. Otin nyt kahen värisiä raitoja tummempia ja sitten näitä perus vaaleita, mitä mun pää on jo kohta kokonaan täynnä. Mutta lopputulos oli tosi hyvä. Väri on tosi luonnollinen ja ainut miinus on se, että etuhiukset on vähän liian lyhyet, mutta ne kasvaa nopeesti takas. Tää toimettomuuskin on kuitenkin ihan uus kokemus, kun ei tartte mennä kouluun, mutta kaikki kaverit ja pikkusisko on siellä ja vanhemmatkin töissä, mutta ei silti kiva kokemus vaan super BORING!!

"Enhän minä ikinä mitään pahaa voisi tehdä" :))

P.S. Isä oli menny lähettämään suoraan Aspectille sähköpostia. Isä vitosen enkulla... En ees halua lukea sitä viestiä :P

9 kommenttia:

  1. wow, yksityiskouluun?? Onpa outoa. En oo ennen kuullu et vaihtareita lähetettäis yksityiskouluihin, siis silleen ilman et semmoseen on ite hakenut. :D Nyt on exploriuksella asiat huonosti.. :D

    VastaaPoista
  2. oijjoi :s mite on mahollista et et oo vielkää saanu perhettä ??

    VastaaPoista
  3. Nii-iin sitä itekkin mietin... Tää on super turhauttavaa :(

    VastaaPoista
  4. Mitäs ne vastas sieltä järjestöltä?? Onks tähä erikoist syytä ettei vieläkään oo perhettä joillai exploriusvaihtareilla vaikka meillä onkii eri vastaanottavat järjestöt? :(

    VastaaPoista
  5. Tsemiä ja mie tiedän muitakin keillä ei vielä ole perhettä, mutta aivan varmasti saatte:)

    VastaaPoista
  6. Moi Mona,
    Olit meidän Anskun sivuilla hänen seuraaminaan bloggareina. Upeita tarinoita!!! Toivottavasti olet jo saanut perheesi. Ansku lensi perjantaina Texasiin ja ... hmm täällä äitinä hippasen outo olo.
    Peukkuja sulle, että rankan odotuksen jälkeen perheesi on huippis!!!
    Terhi (One less lonely starin äiti)

    VastaaPoista
  7. Kiitoksia kannustuksesta! :) Niin sitä perhettä en ole vielä saanut, mikä tekee kaikesta aika epätodellisen tuntuista. Ja siitä syystä meillä taitaa olla just niin, ettei vanhemmat (enkä minäkään) ole vielä tajunnut että lähden oikeesti pois vuodeks. No ainakin mulle on sanottu että se perhe varmasti tulee elokuun loppuun mennessä.

    VastaaPoista
  8. ihan hirveesti tsemii teille perheettömille, tiiän milt tuntuu kun mäkin vuosii sitten sain vasta syyskuun ekoina päivinä sijoitustiedot Jenkeis. Mutta perhe olikin sitten aivan täydellinen joten kannatti ottaa! kohta, kohta! :) terveisin Sara

    VastaaPoista
  9. WAT?! Ei mulle vaa sanottu mitään, että elokuun loppuun mennessä :o toivottavasti tulis

    VastaaPoista