tiistai 30. elokuuta 2011

I knew it! It's Washington calling!

Vihdoin ja viimein sain tänään soiton Exploriukselta, että voin alkaa pakata! Pakkaus on tosin jo melkein valmis. Olin koululla ja istumassa IB oleskelu tilassa ja just selitäämässä jollekkin prepparille, että en ole vielä saanu tietoja kun tuli oudosta numerosta soitto. Kyllähän siinä vähän itkua tuli kun noin puolen vuoden stressi pääsi lopulta purkautumaan. Lähtö on siis perjantaina ja paikkana on Washington ja siellä kaupunki nimeltä Lacey, joka kuuluu Olympian esikaupunki alueeseen. Laceyssä asuu vähän yli 40 000 ihmistä eli puolet vähemmän kuin täällä Kuopiossa tosin taas puolet enemmän kuin Iisalmessa, josta muutin vasta vuosi sitten takaisin Kuopioon. Perheestä ei vielä voitu sanoa paljoa se vaan, että siellä on ilmeisesti paljon host-sisaruksia, joista tosin jo muutama on muuttanut pois kotoa. Oikeestaan olen jo tiennyt toukokuusta asti, että Washigtoniin olen lähdössä, kun leikin salapoliisia vastaanottavan järjestön sivujen ja Googlen kanssa, mutta silti oli niin mukava kuulla se vielä ääneen sanottuna ;)

Can't wait to leave!!!



Luonto näyttää hyvin suomalaiselta
Nättiä aluetta
Koulun nimi on North Thurston High School ja siellä on  vähän alle 1500 oppilasta. Hui eksyn!!! Koulun värit ovat violetti ja valkoinen. Aika hassua, koska mun koko huone on sisustettu violetilla ja valkoisella :D Saavun perheeseen 5.9 ja 6.9 on mun synttärit ja sitten 7.9 alkaa koulu! Toivottavasti perhe on mukava, koska se olisi maailman paras synttärilahja :)

File:North Thurston High School building.jpg

12 kommenttia:

  1. Moikka, löysin sun blogin vasta ja päätin jäädä seuraamaan koska vaihtarivuosi kiinnostaa todella paljon ja toivon että kirjottelet ja lisäilet paljon kuvia. :)

    Ja hei onnea sulle kun sait nyt tietää että minne pääset ja mikä koulu ! :)

    VastaaPoista
  2. Hei tosi kiva juttu. Onnea! :)

    VastaaPoista
  3. Hei aivan MAHTAVAA!! :) Oon seurannu sun blogia ja jännänny sun puolesta. Washington on tosi kiva osavaltio, ainakin mun siskon mukaan (se on käynyt siellä). Sul kävi hyvä tuuri, pääsit aika lähelle Seattlea. Tosi ihanaa vuotta sulle! Ois kiva jos jaksat/ehdit jatkossakin päivittää tätä blogia. terveisin Jenny

    VastaaPoista
  4. Hei mahtavaa että sait vihdoinki perheen!! :) Mäkin oon seurannu sun blogia jo pitkään ja aina jotenki kauheesti toivonu sun puolesta että saisit pian kaikki tiedot, koska voin kuvitella (kaverilla oli vähän samanlainen tilanne) minkälaista on kun kaikki kyselee että minne oon menossa ja ei oo itellä mitään tietoa.. Mutta hyvä että nyt kaikki on kunnossa ja vaihtarivuosi voi alkaa ! :)

    VastaaPoista
  5. Onneaa! Toi on nii hyvä fiilis :D Ja paikka kuulostaa mahtavalta =) Joko tiiät sun lähtöpäivän, onks sul se soft landing camp? (:

    VastaaPoista
  6. Oho, tossahan se lähtöpäivä lukee :---D Mulla pitäis myös olla lähtöpäivä perjantaina :) Vielä ku sais ne lentotiedot!

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikki ihanista kommenteista! Ja yritän päivitellä blogia USA:sta myöskin mahdollisimman tiheään :)

    VastaaPoista
  8. Hei onnee!! :)) Ihanalta kuulostaa tuo paikka !

    VastaaPoista
  9. Hei vitsit pääsit Washingtoniin! Itekki oon Washingtonissa, tri-citiesissä ja todellakin suosittelen tätä osavaltiota kaikille!

    VastaaPoista
  10. Ihanaa vaihtovuotta! Olin itse vaihtarina Saksassa ja lähden ensi vuonna yliopistovaihtoon Argentiinaan.

    Olisin myös kiinnostunut yhteistyöstä blogisi kanssa. Ottaisitko minuun yhteyttä, jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää.

    Terkuin,
    Heli
    heli.halva@goviral.com

    VastaaPoista
  11. ONNEA TOSI PALJON PERHEESTA :) !

    VastaaPoista