torstai 1. joulukuuta 2011

Thanksgiving and Black Friday

Viime torstaina tosiian täällä vietettiin kiitospäivää. Meijän talo oli täynnä ystäviä ja sukulaisia ja ruoka oli hyvää. Kurpitsa piirakka oli ehkä mun lemppari! Tosin kalkkunasta en oikein tykänny ja pretzel-vadelma hyytelö oli jotain sanoin kuvailemattoman kamalaa!!! En ehkä periaatteessa ole sallittu sanomaan näin, mutta hei pretzelit ja vadelmat ei vain sovi yhteen! Sitten illalla lähettiin "shoppailemaan" kun pitihän se minunkin kokea kuuluisa black friday, mutta kokemuksen jälkeen olen kyllä ihan iloinen, että sitä ei suomessa ole. Eka mentiin Walmartiin ja siellä kaikki ihmiset vain juoksenteli ympäriinsä ja mun host veli kertoi nähneensä, että jotkut naiset oli pidätetty kun ne oli alkanu tappelemaan stereoitten päältä. Ite en ostanu mitään olin vaan niin järkyttyny koko kaaoksesta seurasin vaan mun host siskoa, koska pelkäsin jos olisin kadottanu Brooklynin en varmasti ikinä ois selvinnyt hengissä ulos siitä kaupasta. Asiaa ei ainakaan helpottanut se, että mun host veli kertoi että viime vuonna joku ihminen oli tallaantunut kuoliaaksi Oregonissa.... :O Walmartin jälkeen mentiin Targetiin ja siellä meno oli paljon rauhallisempaa. Siinä kaupan ulkopuolella oli yksi pitkä jono ja ne päästivät 30 sekunnin välein 30 ihmistä kauppaan sisälle. No ihan hyvä järjestely sinäänsä, mutta me jonotettiin puoli tuntia ja oltiin vieläkin kaupan takana niin päätettiin, että ei jakseta jäähä jonottamaan ollenkaan.Sitten lopulta pääsin nukkumaan, mutta aamulla kuitenkin herättiin jo kaheksalta kun mentiin ostoskeskukselle, koska aamulla siellä ei enää ollut niin paljon tungosta  ja sain jopa ostettua loput joululahjat. Lauantaina käytiin myös hakemassa joulukuusi ja maanantaina koristeeltiin se. Nyt on tosi jouluinen fiilis kun on joulukuusi olohuoneessa ja paljon lahjoja sen alla. Minä ja Brooklyn myös aina soitetaan joululaulu kanavaa täysillä radiosta kun tullaan koulusta. Ainut mikä puuttuu on joulukalenteri!!! );

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti