lauantai 21. tammikuuta 2012

Exchange student camp and SNOW!!!


Viime lauantaina meillä oli tämän järjestön jerjestämä "Mid year orientation"- leiri Port Angelesissa. Meitä oli siellä varmaan n. 60 vaihtaria kaikkialta Washingtonista. Ne jotkut luennot ei ollut niin kovin kiinnostavia, mutta muuten oli tosi hauskaa. Me mentiin pelaamaan paint ballia ja se oli eka kerta ikinä mulle. Me kerittiin pelata vain 3 peliä, joista meijän joukkue voitti vain yhden. Ekassa kahdessa pelissä multa loppu ne ammukset ja vikassa pelissä sain osuman mun takaraivoon. Nii-iin en tiedä ollenkaan miten se oli mahdollista. No sen jälkeen se tietysti meni siihen että niitä kuulia litsailtiin toistemme päihin ja vaatteisiin. En ole ikinä ennen kuvitellut itseäni punapäänä, mutta onneksi mulla sentään oli mukana hattu, että pystyin peittämään mun oranssit hiukset. Se leirintäalue, jossa oltiin oli sisustettu sellasella villin lännen teemalla ja vaikka ne mökit ei ehkä mitkään hienoimmat olleetkaan niin oli ne ihan sopivat meille. Sitten sieltä päärakennuksesta oli meijän käyttöön vuokrattu sali, jossa ne luennot siis oli ja sitten illalla jotkut asensi sinne "Just Dance" Wiille ja me tanssittiin sitä varmaan 2 tuntia. Joskus yöllä minä ja yks norjalainen vaihtari lähettiin takas meijän mökille hakemaan lisää vaatetta niin juostiin jalkapallo kentän läpi ja potkittiin niitä palloja jotka oli jääny sinne. Niin minä katsoin pimeässä, että siinä ihan viimesessä nurkassa olis ollut yks aika tyhjä pallo kun se oli niin oudon muotoinen ja juoksin täysiä potkasemaan sitä ja sitten Sofie huutaa "Se on kivi!!!" mutta liian myöhään. Jalkaan sattu kyllä tosi paljon sen jälkeen ja yks saksalainen vaihtari kanto minut sen jälkeen reppuselässä aina paikasta paikkaan :D Loppujen lopuksi päädyttiin nukkumaan vain 1½ tuntia. Seuraavana päivänä sitten kun pääsin kotiin nukahin melkein saman tien ja nukuinkin jostain puol neljästä illalla yheksään seuraavana aamuna. Mä niin tykkään meijän vaihtari porukasta. Meijän koordinattori "vitsailikin" että se aina ekana menee valitsemaan kaikki parhaat vaihtarit sen ryhmään. 








Nyt en ole siis mennyt koko viikkona kouluun lumen takia!!  Täällä siis alko satamaan lauantaina lunta ja sitä on nyt jatkui aina keskiviikkoon asti. Varsinkin tiistain ja keskiviikon välisenä yönä satoi paljon n. puoli metriä. Tietysti täällä on kaikki yhteydet ihan sekaisin; ihmiset ei uskalla ajaa autoilla, koko Seattle Tacoman lentokenttä on suljettu (mun host-isä joutui ajamaan Portlandiin, että pääsis Sacramentoon työmatkalle) ja mikä pahinta sähköt on poikki! Mun host-äiti sano, että kun ne sähköt menee poikki ne voi olla poissa jopa viikon!!! En siis tiedä ollenkaan millon pystyn tämän postaamaan. Mutta itse olen kuitenkin nauttinut lumesta. On mukavan kotoinen olo ja ollaan käyty kavereitten kanssa laskemassa mäkeä ja sen jälkeen vaan rentouduttu katsoen elokuvia ja juoden kuumaa kaakaota. On tosi rentoa kun ei tartte mennä ollenkaan kouluun. :)





P.S Nyt kolmen päivän jälkeen saatiin sähköt takaisin!!

1 kommentti: