perjantai 13. tammikuuta 2012

Happy birthday dear Delilah!

Nyt kuluneella viikolla en ole tehnyt oikein mitään kummallista. Oon menny joka päivä nukkumaan jo yheksältä ja mulla ei oo ees läksyjä ollut viikkoon. Viime viikonloppuna oli siis tämän meidän mun hostejen lemmikkikäärmeen Delilahin synttärit. Mä en ole ikinä edes uskaltanu koskeetta sitä käärmettä, joten Delilah taitaa jäädä ainoaksi "henkilöksi" mun host perheestä jonka kanssa en ikinä tule tulemaan toimeen ;) Mutta siis mikä olisikaan parempi synttärilahja käärmeelle kuin 2 elävää kaninpoikasta!! Nii-iin julmaa... Tiedän. Siis ne pikku puput ei edes vielä ollut avanneet silmiä ja niitä odotti kamala kohtalo. No yön jälkeen Emmalee mun pienin host-sisko juoksee kirkuen mun huoneeseen ja huutaa, että Delilah ei ollut koskenutkaan niihin pupuihin!!! Mun päivä oli niin pelastettu. Ja sitten koska sille ei näyttänyt kelpaavan ne kanit niin vietiin ne takas host-isovanhempien pupufarmille niiten äidin luokse :3 No loppu hyvin kaikki hyvin.

Voitte arvata että kyseessä ei ole mun jalka :D

My heart almost broke </3

Sitten tosiaan viime viikolla mulla oli ne mun ekat voimistelukisat ja loppujen lopuksi päädyin kilpailemaan molemmilla lattialla ja puomilla. Kun en ollut oikein valmistautunut lattiian niin arvata saattaa että kovin hyvin se ei mennyt. Puomilla taas voitin JV:n sarjan ;) Huomenna taas uudet kisat. Tosin viime kisoista sain kamalan mustelman jalkapohjaan niin nyt varsinkin puomin tekeminen sattuu. Ja nyt ens viikonloppuna ollaan menossa meijän vaihtariporukan kanssa retkeilemään. Vähän pelottaa mitä siitä tulee keskellä tammikuuta, mutta ehkä yhdestä yöstä selviän :) Niin ja maantaina me käytiin Brooklynin ja parin muun kanssa down town Olympiassa ja siellä on semmonen grafiitti seinä johon saa ihan vapaasti taiteilla niillä spray-maaleilla ja minähän tein siihen semmosen sairaan ison Suomen lipun - tosin oli aika sateinen ilma niin se alko sellasen tosi surullisen näkösesti valumaan :( Tänään kävin kampaajalla - tai oikeestaan yks näitten perhetuttu teki nää mun hiukset ja tykkään tosi paljon ja se maksokin vaan 45 $ :D


3 kommenttia:

  1. hyi hyi hyi että!! Miten pystyt elään samassa talossa ton hirviön kanssa!!!? :D

    VastaaPoista
  2. Oih mikä ton käärmeen laji on? :D

    VastaaPoista
  3. Toi pupu <3 onneks ei syöny :)

    VastaaPoista