perjantai 6. tammikuuta 2012

Falling in love

Nyt vihdoin on vierähtänyt vuosi 2012 käyntiin ja innokkaana tässä odotellaan maailman loppua :b (Milja muistan lupaukseni ja olen sinun kanssasi sinä päivänä). Vuodenvaihde oltiin Seattlessa ja rakastuin totaalisesti siihen kaupunkiin! Yksi päivä ei millään ollut tarpeeksi siellä ja tietenkin kun oltiin 10 ja 6 vuottiatten kanssa niin ei keritty millään kaikkea nähdä, mutta mennään vielä joku toinen kerta vain mun host-siskojen kanssa niin keritään kierrellä kaupunkia enemmän.

Yksi asia tosin melkein pilasi päiväni! Koska heti eka asia jonka nään kun astun parkkihallista ulos oli Ruotsin lippu!!! Eikä missään näkyny Suomen lippua. Elämä ei ole reilua :P Ekaksi mentiin yhdelle aukiolle jossa oli iso pallon muotoinen  suihkulähde. Se meni ihan sattumanvaraisin väliajoin päälle ja pois päältä. Niin kaikki yritti juosta koskettamaan sitä silloin kun ei kastuisi ja niin minäkin lopulta uskalsin.



Jotenkin se meni tähän, että minä ja Austin alettiin kilpailemaan kaikesta :DD


Sitten me mentiin semmoseen tiedekeskukseen joka oli just siinä Space Needelin alapuolella. Siellä siis oli kaiken näkösiä laitteita joissa pysty tekemään jotain "tieteellisiä" juttuja esim. neuvottiin kuinka rubiikin kuutio ratkaistaan, hassuja peilejä ja jotain avaruus aiheisia juttuja. Kaikista eniten olin järkyttyny siitä kun tein jonkun semmosen näkötestin ja sen munkaan mun pitäis hankkia SILMÄLASIT!!!! Kai se on ollut ihan odotettavissa kun molemmilla mun vanhemmista on silmälasit, mutta en ole kyllä yhtään ite huomannut, että mulla ois huonontunut näkö... )): No en siis ainakaan ihan sokea vielä ole niin selviydyn varmasti Suomeen asti ilman. Sitten sielllä oli semmonen perhoshuone, jossa oli todella nättejä ja värikkäitä perhosia, jotka laskeutuivat aina vähän väliä ihmisten päiden päälle. Ja tietysti myös ötökkähuone, josta mun host-veljet olivat enmmän innoissan.


Jotain tutun oloista Oulusta ;)

This is what american food does

Can you find the grasshopper??






Tuon tiedekeskuksen jälkeen mentiin yhteen isoon ostoskeskukseen sellasella monorail radalla. Sitten sieltä ostoskeskuksesta käveltiin meren rannalle, jossa on siis tämä kuuluisa Public Market, joka on siis käytänössä sellainen katettu tie monessa kerroksessa ja siellä myydään ihan kaikkea käsitöitä ja herkkuja ja tietysti myös mereneläviä. Ja hajukin sitten niitten osioitten luona oli sen mukainen. Yksi asia minkä siellä näin sulatti totaalisesti sydämmeni; kolmijalkainen labbis!! Se vaan hyppi eteenpäin kolmella jalalla ja näytti silti todella tyytyväiseltä ja iloiselta. Voiko oikeasti olla mitään suloisempaa??






Yummy!! NO!!!

The cutest lunch boxes

Angry Birdsien näkeminen saa mut aina tosi hyvällä tuulelle :)

Hmmm... interesting... :DD

Original Starbucks. Tuonne oli varmaan kilometrin jono.


Mulla on sellanen tunne että mun kirjoituksen laatu on huonontunut tosi paljon syksystä, koska joudun koko ajan miettimään lauseen järjestystä ja taivutuksia!! Ääähhh suomi on niin hankalaa :D Mutta oon nyt alkanut  jokapäivä puhumaan suomea meijän koiran kanssa. Kaikista se on aina niin hassua kun mä lässytän sille suomeks ja ne on sitä mieltä että Shadow'sta tuleekin kaksi kielinen koira ;) Huomenna mulla on ensimmäinen voimistelu kilpailu ja kilpailen puomilla!! Jännittää ihan hirveästi, mutta nyt kun olen saanut kärrynpyörän onnistumaan sillä ohuella puomilla niin en välttämättä totaalisesti nolaa itseäni ;D

5 kommenttia:

  1. näyttääpäs tutulta maisemat. Jo kahesti tuolla tullu käytyä ja kolmas edessä. Hei kävitkö tuuolla ylhäällä ilta-aikaan? maisemat on kyllä katsomisen arvoiset :D

    VastaaPoista
  2. missä kaupungissa siis asukkaa washingtonissa? :) ku mietin vaan, että kuinkahan kaukana se on Tri-citiesistä, ku ite vietän parhaillaan mun vuotta täällä.
    Hei muuten minäki näin ton kolmijalkasen labbiksen ku olin public marketissa marraskuussa! ja olipa kiva lukia tuota sun tekstiä ja kattoa nuita kuvia, ku ite ollu aivan samassa paikassa :))

    VastaaPoista
  3. Ois siisti jos voisit laittaa vaikka videota sun voimistelu reeneistä ja kisoista!! :)) Harrastat siis telinevoimistelua, jos oikeen ymmärsin. :)?

    VastaaPoista
  4. haluun original starbucksiin :(

    VastaaPoista
  5. Oij, ihana oli nähdä Seattle kuvia kun ite kävin kaupungissa viikon verran viime kesänä :) Tykkään sun blogista tosi paljon, jatka samaan malliin!

    VastaaPoista