sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

I'm good at failing

Eilen äiti ja isä lähti Joensuuhun Ilosaarirockiin kattomaan Sielunveljiä (hih isä oli nuorena punkkari :D) ja minä ja mun kaveri päätettiin kokata meillä kaikkee hyvää ja pelata lautapelejä. Tehtiin tacoja jotka onnistu täydellisesti, mikä on aika ihme jos tietää meijän molempien kokkaustaidot ja sitten fudgeja. Fudgetkin onnistu aika hyvin tai siis niitten maku oli just sopiva, mutta ne jäi vähän kiinni siihen lautaseen johon ne laitettiin. Pelatiin sitten 74 "vuotta" Game of Lifeä ja aina välillä irrotettiin veitsellä niitä fudgeja siitä lautasesta, että pystyttiin syömään niitä. Niin siinä sitten kävi, että mä onnistun sen veitsen iskemään kämmeneeni ja lautasen tiputtamaan lattialle. Mä jouduin vähän paniikkiin kun se haava oli syvä ja siitä tuli paljon verta, vaikka kovin iso se ei ollut. Sitten me siivottiin lasinsirpaleet ja irrotettiin fudget juustohöylallä lattiasta ja koira teljettiin siks ajaks parvekkeelle just sillon vielä toinen kaveri soittaa ja mä ihan shokissa vastaan puhelimeen ja varmaan se mun selitys kuulosti tosi pahalta puhelimessa. Sitten laitettiin pakaste katkarapu pussi haavaa vasten ja kaverin äiti vei mut KYS:iin ja siihen laitettiin liimaa ja selvisin lopulta hengissä :D

Joten kiitos Milja ilman sinua olisin varmaan kuollut!! ;)




4 kommenttia: